Parts from the most advanced R&D and test centre in the aftermarket is just one click away.
AUGER makes sure that the customers are able to order online and check product availability
Gestionați-vă comanda
Monitorizați-vă datele scadente
Extindeți-vă portofoliul de produse
Descoperă cele mai noi produse
Bucurați-vă de serviciile post-vânzare
AUGER AUTOTECHNIK is one of the world’s leading suppliers of spare parts for commercial vehicles in the Independent Aftermarket. Auger values good quality, service, reliability and innovation, reaching over 60 countries around the world with more than 30.000 references of spare parts.
Strada Italia nr.11 - CORP B Comercial - Sat CHIAJNA 77040 ILFOV ROMANIA
+4-021-367-31-14 | +4-021-313-14-43
info@augerautotechnik.ro
Acest site foloseste cookies! Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Ok x
Efectuarea unei comenzi pe site-ul www.augershop.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile de mai jos:
Inlocuirea produselor care prezinta defecte se va realiza numai in cazul in care aceasta masura este posibila de catre furnizor, in functie de costurile necesare si de stocul existent al produsului respectiv. Daca inlocuirea este imposibila, atunci se va gasi o alta solutie de remediere cu acordul ambelor parti.
Remedierea neconformitatii produselor va fi solutionata intr-un termen rezonabil stabilit de comun acord intre furnizor si cumparator.
Pentru inlocuirea unei piese in termen de garantie, solicitantul va prezenta urmatoarele documente:
a. daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
b. daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, in perioada de timp rezonabila care a fost stabilita de comun acord de catre ambele parti;
c. daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, atunci cand inlocuirea produsului defect a fost imposibila datorata stocului indisponibil al produsului respectiv.
Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezilierea acordurilor incheiate anterior (contract de vanzare-cumparare, factura), daca defectul este minor; gradul de gravitate al defectului va fi stabilit conform prevederilor standardelor internationale si ale actelor normative in vigoare.
Situatii care exonereaza AUGER AUTOTECHNIK SRL de raspundere privind garantia sau care conduc la iesirea din garantie a piesei:a. Piesa cumparata nu a fost introdusa pe piata de AUGER AUTOTECHNIK SRL.
b. Cumparatorul a comandat in mod gresit piesa, a furnizat date de identificare eronate sau piesa nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit.
c. Cumparatorul nu solicita garantia in termenul mentionat in prezentul certificat, sau nu depune vreunul din documentele mentionate mai sus, ori acestea sunt completate gresit, incomplete sau necorespunzatoare.
d. Piesa a fost utilizata in alte scopuri decat cele indicate de producator, sau vehiculul pe care a fost montata piesa a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, competitii sportive, raliuri ori au fost modificate instalatiile si sistemele acestuia.
e. Piesa prezinta o uzura normala datorita functionarii.
f. Piesa nu a fost montata/instalata/verificata intr-un atelier de specialitate (autorizat RAR), ori aceste operatii au fost efectuate fara scule ori dispozitive adecvate, fara respectarea tehnologiei de lucru stabilite de constructorul vehiculului sau a fabricantului piesei respective.
g. La terminarea reparatiilor, unitatea de service auto nu a efectuat operatiile de verificare, reglare impuse de constructorul vehiculului sau a fabricantului piesei respective.
h. Piesa a fost montata incorect sau impreuna cu piese conexe uzate, neconforme cu specificatiile producatorului, defecte sau modificate.
i. Piesa a fost deteriorata datorita exploatarii necorespunzatoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, a turatiei maxime admise, depasirea parametrilor de lucru a sistemelor, supraincarcarilor, a neglijentei, a proastei intretineri sau a reglajelor/verificarilor/reviziilor tehnice periodice necorespunzatoare.
j. Piesele prezinta urme de zgarieturi, indoituri, lovituri, socuri mecanice, deformari, rupturi datorate unor factori externi.
k. Autovehiculul a fost avariat in cazul unui accident sau a unor incidente provocate de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice); situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehiculului: impact cu corpuri dure si accidentale, frecari laterale sau centrale cu efect de uzura si dezvoltare caldura, continuarea rulajului cu diferite corpuri taioase.
l. Instalarea neautorizata pe vehicul de echipamente/accesorii altele decat cele din ehiparea din fabrica, care ar putea afecta functionalitatea produsului reclamat.
m. Deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrari, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldura.
n. Seria/marcajul/codul constructiv sau de identificare a piesei a fost sters sau acesta prezinta marcari ori stantari artizanale,.
o. Demontarea in parti componente sau subansamble, ori deteriorarea sigiilor aplicate de producator, acolo unde este cazul.
p. Piesa s-a defectat datorita altor cauze din sistemul din care face parte.
q. Defectarea piesei datorita prezentei corpurilor straine, prafului, mizeriei in zonele de functionare a acestora (ex: sistemul de ungere, hydraulic, admisie etc.).
r. Nerespectarea intervalului si a pogramului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului.
Noi, AUGER AUTOTECHNIK SRL, cu sediul in Str. Italia nr.11, CORP B, Comuna Chiajna, Judet Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/3827/2013, CUI RO 32608422, asiguram, garantam si declaram pe propia raspundere, conform prevederilor art. 5 in HG nr. 1022/2002, ca produsele din prezenta factura nu pun in periocol viata, sanatatea si securitatea in munca, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu normele si standardele de calitate europeana.
Solicitarile clientilor nostri reprezinta o prioritate pentru noi, astfel ca venim in intampinarea dvs. cu solutii optime si practice.
Va anuntam ca incepand cu 20.11.2017 puteti plasa comenzi:
Comenzile se pot plasa din stocul nostru din Germania doar daca piesa respectiva este indisponibila in stocul din Romania.
Cosul de cumparaturi poate contine produse doar din stocul aceleiasi tari.
Daca doriti sa comandati piese existente in stocul din Romania cat si piese din stocul din Germania, va trebui ca intai sa finalizati comanda ce contine piese pe stocul din Romania apoi creati o alta comanda ce contine piesele din stocul din Germania.
Comanda plasata ce contine piese din stocul din Germania nu poate fi modificata.
Termenul de livrare al pieselor comandate direct din stocul din Gemania este de maxim 10 zile lucratoare.